Friday, March 5, 2010

Kursus 1

Urrrghh letihnya badan nie,baru balik kursus.Esok ada lagi,mmg xde cuti la aku.----->

Balik dr kursus pkl 6 ptg td,aku balik dgn anak bos.Ye yg aku balik masa dinner tu.So ktorang singgah ke masjid kat bandar kejap sebab nak bersiap untuk solat maghrib.

Lepas solat ------->

Dia srh aku temankan dia shopping (mcm metroseksual pulak),so aku ikut jelah.Nasib baik la aku ni bkn dijadikan objek untk angkut brg2 dia coz brg dia,dia angkut sendiri.

Sementara dia dok asyik pilih kasut kat Adidas,aku blah la jap.Aku ingt nak beli baju la sikit,so lps pilih aku ke kaunter nak byr.Alangkah terkejut beruk aku tiba2 je ade tgn hulur Kad Kredit kat akak casher.Aku toleh je,muka anak bos dok sengih2 n dia ckp ' I blanja...'. Rezeki jgn tolak,betul x?So aku senyap je + segan!!! Then dia ke kedai Milan,nk beli cecair untuk contact lense.So aku blah ke kedai kasut,dekat ngn kedai Milan.Aku pn beli la 1 kasut ni,no more high heel k....hahaha..n again dia yg byr.Selamba badak je dia nk byr,ape dia ingt aku xde duit ke?

Perut aku dah nyanyi lagu 'Dil To Pagal...' dah ni,masa kursus aku x mkn.So dia ajk aku makan kat Pizza Hut,msuk je ade sekumpulan mamat2 ensem ni pngl name dia,n ktorang join mamat2 tu la makan,mcm dah dirangcang lak kn? Masa tu tahap segan aku just 40% coz ade diantara mamat2 tu bwk awek n ade yg dah jd bini. Ade la sorg mamat tu tnye sape aku,blm sempat aku bkk mlt,anak bos ni cakap aku future wife dia.Ape kejadah dia ckp gtu?bg sebab sket..Maaaaaaaaaaluuuuuuuuu!!!

Esok kursus jgk,so aku nantikan je ape akn jd. N pg sok anak bos jemput coz kwn aku skip,kakak dia tunang sok.----> ( ^_~ )

No comments:

Post a Comment