Thursday, March 18, 2010

Baby Shower

lama rasanya x masukkan entry baru....


rini C ajak aku teman dia g majlis 'Baby Shower',majlis ni cam majlis nak sambut kelahiran la tp baby still x kuar lg.majlis ni selalunya dibuat olh org barat n agak x sesuai ngn Melayu kita,hehe..


majlis ni sngt comel,dihadiri lbh dr 100 org,mcm private party la.n banyak sngt baby2 kat sana,yg aku tahu tuan rumah mmg galakkan sape ada baby kecik dtg.cam nk ambik aura2 baby la.


tuan rumah ni kwn C,kwn masa stdy dulu katanya.n this girl kawin dgn kwn C jgk.so both of them ni kwn C la.1 Chinese 1 Indian...1 Malaysia...cewahh!!!!!


masa tgh mnum,kwn C (tuan rumah n pregnant) dtg kat aku n tepi dia ada sorg girl,cun giler! ktorg borak2 la,n xtaw la sengaja @ x,kwn C tu ckp yg girl cun tu ex-gf C...aku terkezut cipan jgk tp control ayu la.hheheh..x lama lps tu C dtg,aku agak dia dtg n ajak aku blah ke ape.tp dia dtg n join ktorg borak.n masa tu dia ckp yg girl tu ex dia,dpn2 girl tu...aku nmpak that girl cm x selesa ngn statement C..


masa dlm kete,aku tnye C nape dia ckp gtu td...dia ckp dia xmo aku fkr yg dia ni nk rahsia ape2 n bnda tu btl so ckp jelh dpn2 pn.n dia ngaku yg mmg girl tu msh nak dia.tp dia ckp biar takdir tntukan semua tu.


bila samapi je kt rumah,rumah aku gelap gile.aku call mama aku,dorg balik kg cz makcik aku sakit so dia srh aku tdo rmh sepupu aku cz dia lupa tinggal kunci spare n aku pnya kunci kt dlm blik.masa tu pkl 11 lebih n aku tgk rumah sepupu aku pn gelap je so aku mls nk kejutkan dorg.


aku srh C balik n aku leh tdo kat store tepi porch,lgpn tmpat tu neat n tidy..tp C xbg,dia bg aku pilihan..

  • aku tdo kt store n dia dok dlm kete
  • dia tinggal aku kat hotel
  • tdo kt rumah dia
  • dia hntar aku blik kg
so aku plih hotel..kg aku jauh,aku xnk dia dok dlm kete cz aku xkn smpai hati biar dia mcm tu,n xkn nk tdo rumah dia.nt apa kata jiran.so aku naik kete balik.dlm kete aku snyp je cz letih..aku bkk mata sbb aku rasa kete dah stop so aku assume da smpai hotel la.tp.......huhuhuhuhu...bkn hotel..tu rumah dia!!!!!!!!!!!!!!

dia ajk masuk,tp aku takut....then dia masuk.aku tnggu kat tepi kete.rumah tu bsr gile,mmg kaya tol mamat ni.tgh aku dok perhati umah tu,mak dia dtg (la mak dia ade,ingt dia sorg2..fuhhh..tp...segannye!!)...mak dia cntik sngt,senyum je n ajak aku msuk.so aku masuk la...

sbb mak dia dpt agak yg aku letih,so x borak la..dia srh aku msuk bilik tgh yg kat pintu ada gambar love bling2...n mak dia msuk blik.aku pn jln r nk cri blik tu,aku lalu la kt dpn blik C (aku x tahu 2 blik dia) cz aku da nmpak love bling2..so aku ternampak dia pakai short je n towel kat bahu.aku x tau knape aku bengong sangt g parking kt stu,ke aku teruja tgk muscle dia?hahaha...aku x smpat toleh masa dia tgk aku,dia dtg kt aku n tnjuk blik aku,dia srh aku ambik pakaian dlm almri n pakai je.aku rsa cam urghhhh x taw nk ckp cmne.aku masuk blik,basuh bdn,tkr bju n landing...sbb lth sngt,aku trus tdo..heheheh...

keesokkn pg..cm biasa..mls cite..wekkkkkkkkkkkkkk.........

No comments:

Post a Comment