Thursday, June 3, 2010

X selesa... :(

mlm ni rasa mls lak nk on FB.biar jelah org lain yg guna,asyk aku je.lagipun msg2 ada hal msg2.

xtahu knapa rasa nk ngs,mgkin rindu C..cepat la balik,cepat la baik.xdpt byg jika pape brlaku kt awk.

hari ni dpt lagi hadiah dr C,n ada note..'I don't want leave u alone rite now but what can I do,I've to.Don't be sad,close ur eyes and feel...I'll be at ur side.I'll never let u alone' n ada bantal peluk yg dia tempah mengikut ketinggian aku.

cepat la balik,xdpt hadiah tiap hari khamis pn xpe asl awk ada.bru skrg aku rasa bila dia xde n bila dia sakit.atau ni agenda dia nk kenakan aku?

x selesanya skrg,jantung ni mcm nk tercabut.klaw la aku tahu dia kat mana,rela aku pergi cari.

if u read my new post,pliz...tell me where were u......

No comments:

Post a Comment