Monday, April 12, 2010

Sempat ke?

alangkh indahnya jika semua impian jd knyataan,alangkan indahnya jika fantasi itu realiti..saat aku bukakan mata,aku brsyukur krna masih dbri pluang untk brnfs,dberi pluang melihat terbit dan trbnam matahari,dberi pluang untk mrasakan nikmat cinta..

perjalananku msh pnjg,aku blm lg merasakan nikmat kerjya,nikmat brcinta,nikmat brumahtgga dan selevel dgnnya.aku jga sprti insan biasa,x ingin lpskn pluang untk mngecapi nikmat dunia.alangkah indahnya semua tu.tp...mampu ke aku?smpat ke?layak ke?soalan2 tu sring melayang di stiap ceruk mindaku..


Ya Allah,jika aku layak untk semua tu..kuatkan aku menghadapi dugaan2mu.Jika aku x layak untuk itu,jemputlah aku.mgkin ada hikmah dsbaliknya.x sbr rasanya mahu pulang ke pngkuaanMu wlau aku thu,aku bagaikan pengemis,mengemis ganjaran yg Kau jnjikn kpda hambaMu yg taat.


No comments:

Post a Comment